Тыңдаушылар категориясы: мектеп директорларының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары
Мақсаты: білім беру ұйымдары басшыларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының кәсіби-басқарушылық құзыреттілігін, көшбасшылық дағдыларын және цифрлық сауаттылығын жетілдіру
Күтілетін нәтижелер:
1) білім беруді жаңғырту жағдайында мектептегі тәрбие үдерісін жетілдіру бойынша жұмыстың заманауи нысандары мен әдістерін қолданады;
2) мектептегі тәрбие үдерісін басқарудың тиімді жүйесін ұйымдастыру және құру үшін педагогикалық менеджмент негіздерін зерттейді.
3) мектептегі тәрбие үдерісін басқарудың тиімді жүйесін ұйымдастыру мен құруда кәсіби және басқарушылық құзыреттіліктер мен көшбасшылық дағдыларды көрсетеді.
Сағат саны: 80
Категория слушателей: учителей организаций среднего образования
Цель: совершенствование профессиональных компетенций педагогов по организации учебного процесса на основе дистанционных образовательных технологий
Ожидаемые результаты:
1) применяют приоритеты и принципы дистанционного обучения с использованием инновационных технологий обучения в соответствии с нормативными документами, государственными общеобязательными стандартами образования, типовыми учебными планами и программами;
2) исследуют инновационные методы и формы образования, цифровые технологии и услуги в контексте дистанционного обучения;
3) демонстрируют онлайн-уроки, цифровых образовательных ресурсов, активных и интерактивных методов обучения, оценивание в режиме онлайн, обратной связи с помощью цифровых инструментов, контрольных измерительных материалов с применением онлайн сервисов.
Количество часов: 40 часов
Тыңдаушылар категориясы: орта білім беру ұйымдарының пән мұғалімдері
Мақсаты: Қашықтан оқытуда технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыруда білім беру ұйымы педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Күтілетін нәтижелер:
1) оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, нормативтік құжаттарға, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына, үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес қашықтықтан оқытудың басымдықтары мен қағидаттарын қолданады;
2) қашықтықтан оқыту контекстінде білім берудің инновациялық әдістері мен нысандарын, цифрлық технологиялар мен қызметтерді зерттейді;
3) онлайн сабақтарды, цифрлық білім беру ресурстарын, оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, бағалау, кері байланыс, бақылау өлшеу материалдарының онлайн қызметтерін авторлық әзірлеуді көрсетеді.
Сағат саны: 40