Перейти к основному содержанию

Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері

Обновлено 05 Jun 2023
Контент 10
Язык English ‎(en)‎
Уровень навыков Начальный

Course Overview

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбие-білім беру процесінде баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктер құрылады. 

Мектепке дейінгі дайындықтың мазмұны 5 жастағы балалардың (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес) физикалық дамуын, олардың шығармашылық қабілеттерін, коммуникативті дағдыларын дамыту және оқу мен жазуды үйренудің алғышарттарын, танымдық және зерттеушілік әрекетінің қарапайым дағдыларын және әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын, оқушының ішкі позициясын, оқу әрекетіне мотивациясын, ойлау әрекеттерін (аналогия, жіктеу, талдау және т.б.) қалыптастыру болады. Бұл дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны құруды, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдануды, отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның күш-жігерін біріктіруді, сондай-ақ мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерінің сабақтастық пен үздіксіздік қағидаттарын ескере отырып, сақтауды талап етеді. 

Мұндай тәсіл оқушылардың мектептегі жетілуіне және тұтастай алғанда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуін қамтамасыз етеді.  

«Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері» педагогтердің біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес аталған топтар мен сыныптарда тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру бойынша мектепалды даярлық топтары/сыныптары педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған. 


Содержание курса

Loading...

Варианты зачисления на курс

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбие-білім беру процесінде баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктер құрылады. 

Мектепке дейінгі дайындықтың мазмұны 5 жастағы балалардың (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес) физикалық дамуын, олардың шығармашылық қабілеттерін, коммуникативті дағдыларын дамыту және оқу мен жазуды үйренудің алғышарттарын, танымдық және зерттеушілік әрекетінің қарапайым дағдыларын және әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын, оқушының ішкі позициясын, оқу әрекетіне мотивациясын, ойлау әрекеттерін (аналогия, жіктеу, талдау және т.б.) қалыптастыру болады. Бұл дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны құруды, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдануды, отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның күш-жігерін біріктіруді, сондай-ақ мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерінің сабақтастық пен үздіксіздік қағидаттарын ескере отырып, сақтауды талап етеді. 

Мұндай тәсіл оқушылардың мектептегі жетілуіне және тұтастай алғанда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуін қамтамасыз етеді.  

«Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері» педагогтердің біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес аталған топтар мен сыныптарда тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру бойынша мектепалды даярлық топтары/сыныптары педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған. 


Skill Level: Beginner
Гости не имеют доступа к этому курсу. Войдите в систему.

Связанные курсы

  «Организация учебно-воспитательного и коррекционного процесса в специальных организациях образования»

10 Контент
Обновлено: Jul 2024

Тыңдаушылар санаты: Орта білім беру ұйымдарының  бастауыш сынып мұғалімдері Бағдарламаның мақсаты: Интербелсенді - тәжірибелік сабақтар форматы арқылы 80 академиялық сағат ішінде бастауыш жалпы білім берудің (математика, қазақ тілі, әдебиеттік оқу) ең күрделі тақырыптары бойынша бастауыш сынып мұғалімінің пәндік құзыреттілігін дамыту Күтілетін нәтижелері:1.      "математика", "қазақ тілі" және "әдебиеттік оқу" пәндері бойынша күрделі тақырыптарды оқытуда алған теориялық білімдерін қолданады; 2.      "математика", "қазақ тілі" және "әдебиеттік оқу" пәндері бойынша күрделі тақырыптар бойынша оқытудың қажетті әдістері мен тәсілдеріне іріктеу жүргізеді;  3.      сабақтың бір бөлігін немесе әр тақырып бойынша тапсырмалар тізбегін "математика", "қазақ тілі" және "әдебиеттік оқу"пәндері бойынша жобалау; пәндік білім негізінде өз әріптестерінің демо-сабақтарын, тапсырмалар тізбегін  талдайды Сағат саны: 80

10 Контент
Обновлено: Sep 2023

Последние курсы

5 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: May 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
Тест в Кадровый Резерв
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
3 Контент
Обновлено: Apr 2025
3 Контент
Обновлено: Apr 2025